August 30, 2011

it's black and it's white

Ok, wiem, że rysunek jest słaby, ale chodzi mi o pomysł. Pojutrze wracamy do szkoły, i nauczyciele wymagają galowego, czarno-białego stroju z okazji pierwszego września. Dlaczego to zawsze musi być biała koszula i czarna spódnica? Ja, osobiście, wolałabym założyć tę sukienkę- jest zupełnie prosta i czarno-biała, ze złotymi guzikami i mankietami, a na pewno troszkę ciekawsza od zwykłego zestawu. Jeszcze raz przepraszam za brzydki rysunek. :(

Well, I know that drawing is not good but it's all about the idea. You know, in 2 days we come back to school. And teachers want us to wear 'a special, black&white outfit'. Why it's always a white shirt and a black skirt? Personally, I'd prefer to wear something like this one on the picture.

4 comments:

  1. Świetne rysunki :)
    Masz talent!
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie.
    ;D

    ReplyDelete
  2. Bardzo mi się podoba! Ja zwykle na rozpoczęcie roku zakładam czarną lub białą bluzkę i do tego spódnicę w ciekawy wzorek,aby nie było nudno :)

    ReplyDelete
  3. swietny pomysl ;)
    ja akurat nie ubiore sie nba czarno-bialo lecz na kremowo ;p

    ReplyDelete