August 27, 2011

safely walk to school without a sound


Cóż, przyznaję, że te wakacje minęły zdecydowanie zbyt szybko. Czeka mnie teraz kolejny etap edukacji - liceum, a mi wydaje się, że wczoraj poszłam do gimnazjum. Z jednej strony nie mogę się doczekać nauki na ulubionym profilu (biologiczno-chemicznym) i internatowego życia, z drugiej - mam ochotę poprosić Ministerstwo Edukacji Narodowej o przedłużenie wakacji o co najmniej miesiąc. Ciekawa jestem nowych ludzi, którzy mają w życiu cele podobne do moich, lecz zmiana otoczenia to poważna sprawa i mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli. ;)

Well, I admit that these holidays are over far too quickly. In a few days I'm going to high school, but it seems to me that I came to junior high yesterday On the one hand I'm looking forward to studying my favourite subjects and living with classmates, on the other - I want to ask the Ministry of Education for extending the holiday for at least a month. I am curious of new people who like the same things as me, but changing the environment is a serious matter and I hope that everything will be alright. ;)

Wszystkie zeszyty, przybory szkolne oraz inne rzeczy potrzebne do mieszkania w internacie już mam, ale nawet nie mam ochoty zacząć się pakować - jeszcze zdążę. 

I've already bought all notebooks, school accesories and other things I may need but I don't want to pack my stuff yet - I have a lot of time. ;)




Skoro już mowa o szkole, mam kolejne autorskie szkice. :D Spróbowałam zaprojektować coś w szkolnym stylu. Nie żeby Waszym nauczycielom mogło się to podobać...

Since I'm writing about school - I have some new drawings. I wanted to designs something to wear at school, but I'm afraid Your teachers wouldn't like that...







5 comments:

  1. hej, fajnie rysujesz, też lubię rysować, więc łączę się z tobą w tym co robisz. powodzenia w liceum (też właśnie idę do 1 klasy liceum, więc wiem co przeżywasz i cię wspieram;)) Powodzenia! fajnie piszesz o modzie, prosto i zrozumiale, miło coś takiego poczytać, pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Dziękuję, bardzo się cieszę, że komuś podoba się mój blog. :)
    Życzę udanego pobytu w liceum przez najbliższe 3 lata! ;)

    ReplyDelete
  3. Cudowne projekty! Masz talent! :)

    ReplyDelete
  4. Amazing drawings, I love them all :)
    I'm following your blog now :)

    xx, TatiannaMaria
    http://hairsinthewind.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. LokoMonika - Dziękuję niezmiernie! :)
    TariannaMaria - Thank You soo much! I'm really happy you like them. :)

    ReplyDelete