November 12, 2011

Eye of gold, thigh of blue, true is false, who is who?


Po długiej przerwie udało mi się znaleźć wolny czas na zabawę w projektowanie. Narysowałam sukienkę, którą wymyśliłam już jakiś czas temu - jednak nigdy wcześniej nie miałam czasu i weny, żeby przenieść ją na papier w sposób odpowiednio staranny. Co prawda, praca, którą wstawiłam też arcydziełem nie jest, ale przynajmniej sporo z niej widać.

After a long break, I've managed to find some free time to design something. I've just drawn a dress which I made up some time ago but I never had time to show it to the world. ;) Of course my drawing isn't a masterpiece but I hope you can see the dress clearly.

Sukienka ma gorsetową, koronkową górę z rękawem 3/4 i rozkloszowaną spódnicę, które są oddzielone cienkim paskiem. Na jakie okazje się nadaje? I czy w ogóle podoba Wam się? Zapraszam do komentowania. :)

The dress has a corset lace top with medium sleeves and extended skirt with a thin belt. Which occasions is it suitable for? And do you like it? Comment, please. ;)

5 comments:

  1. strasznie słabe

    ReplyDelete
  2. Nie podoba Ci się ten konkretny projekt, czy może wszystkie moje szkice? I co dokładnie Ci się nie podoba? Byłabym wdzięczna za wskazówki. ;D

    ReplyDelete
  3. nie no ogólnie spoko, taki żart


    Kacuś

    ReplyDelete
  4. Tego, że mi się na bloga wbijesz, nigdy się nie spodziewałam. xD

    ReplyDelete