May 6, 2012

Royal designs: Mulan



Yes, I decided to design totally new outfits for every Disney princess. So, Mulan comes first. I tried to show her origins but also added some modern elegance to her look, I hope you like it! 
PS. Sorry for the colours.

Tak, tak, tak - postanowiłam nadać nowego znaczenia księżniczkom Disneya i ubrać je w zaprojektowane przez siebie stroje. Na pierwszy ogień poszla Mulan. Starałam sięoddać jej orientalne korzenie ale dodałam też trochę nowoczesnej prostoty. Mam nadzieję, że Wam się podoba, przygotujcie się na nowoczesne wcielenia pozostałych disneyowskich dam!
PS. Wybaczcie kolory, cała sukienka-płaszcz jest camelowego koloru.

2 comments:

  1. Mulan <3 szalałam za nią! :)

    Ty się mnie pytasz czy mi termin przeszkadza? :O Przecież to ja jestem na Twojej łasce :) Może przenieśmy się na priv. Moje gg 7osiem2sto6 (jak coś to jest podany w profilu) pisz śmiało! :)

    ReplyDelete
  2. Już nie możemy się doczekać!
    Pocahontas byłaby ciekawa! :)
    a co do mulan uła!

    ReplyDelete